تعویض واشر سرسیلندر 206 تیپ 5

برای تعویض واشر سرسیلندر پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و اطلاع از هزینه و زمان تعویض واشر سرسیلندر پژو ۲۰۶ تیپ ۵ می توانید به تعمیرگاه تخصصی پژو ۲۰۶ حمید گودرزی به عنوان بهترین تعمیرگاه ۲۰۶ در شرق تهران به آدرس مجیدیه شمالی، خیابان استاد حسن بنا، اول پیچ شمس آباد، مراجعه کنید و یا با تلفن ۰۹۱۲۱۷۱۱۵۷۱ برای هماهنگی تماس بگیرید.

تعویض واشر سرسیلندر پژو ۲۰۶ تیپ ۵

وظیفه اصلی واشر سرسیلندر آب بندی فضای بین سیلندر و سرسیلندر می باشد.

در حقیقت این واشر از فرار گاز از محفظه احتراق ، نشت آب از کانال های آب و نشت روغن از کانال های روغن جلوگیری کرده ، که این از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه هر گونه نشتی در عملکرد موتور تاثیر گذار بوده و می تواند موجب کاهش قدرت و راندمان موتور شود.

واشر سرسیلندر از جنس پنبه نسوز ، فولاد و مس می باشد تا بتواند فشار و حرارت زیاد ناشی از موتور را تحمل کند.

سوختن واشر سرسیلندر به دفرمه شدن واشر گفته می شود که در حقیقت از فرم خارج شدن این قطعه موجب از بین رفتن آب بندی بین سیستم های مختلف موتور خواهد شد.

یکی از عللی که میتواند سوختن واشر سرسیلندر را به دنبال داشته باشد ، کم بودن آب رادیاتور است به گونه ای که این امر باعث داغ کردن بیش از حد موتور می شود و در ادامه باعث سوختن واشر سر سیلندر خواهد شد.

برای تعویض واشر سرسیلندر پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و اطلاع از هزینه و زمان تعویض واشر سرسیلندر پژو ۲۰۶ تیپ ۵ می توانید به تعمیرگاه تخصصی پژو ۲۰۶ حمید گودرزی در شرق تهران به آدرس مجیدیه شمالی، خیابان استاد حسن بنا، اول پیچ شمس آباد مراجعه کنید و یا با تلفن ۰۹۱۲۱۷۱۱۵۷۱ تماس بگیرید.

زمان تعویض واشر سرسیلندر پژو ۲۰۶ تیپ ۵

دلایلی که باعث سوختن واشر سرسیلندر پژو  ۲۰۶ می شوند عبارتند از :

آب رادیاتور کم باشد.
مجراهای عبور آب در موتور مسدود شود.
خنک نشدن آب رادیاتور به دلیل رسوب و یا نقص در عملکرد واتر پمپ
نقص فنی در ترموستات.
نقص فنی در واتر پمپ و عدم گردش جریان آب در موتور.
پیچ خوردگی شلنگ های ورودی و خروجی رادیاتور.
رانندگی طولانی در ترافیک و فشار بر موتور در فصل گرما.

نکته: شایان ذکر است سوختن واشر سرسیلندر در یک لحظه و یک دقیقه رخ نمی دهد بلکه اول آب رادیاتور داغ می شود و حرارت افزایش پیدا می کند و چند دقیقه بعد از رسیدن آمپر به خط قرمز صدمه دیدن واشر آغاز می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *