تعمیر سپر مزدا

تعمیر سپر مزدا در شرق تهران و در تعمیرگاه تخصصی مزدا انجام می شود. آدرس تعمیرگاه مزدا برای تعمیر سپر مزدا : تهران، مجیدیه شمالی، خیابان استاد حسن بنا، اول پیچ شمس آباد، تعمیرگاه مزدا ۳ و مزدا ۳۲۳ ، برای هماهنگی می توانید با تلفن ۰۹۱۲۱۷۱۱۵۷۱ تماس بگیرید.

تعمیر سپر مزدا در شرق تهران

تعمیر سپر فایبرگلاس
تعمیر سپر مزدا ۳

سپر اتومبیل یکی از مهمترین ابزار و قطعات خارجی خودرو می‌باشد که علاوه بر جنبه زیباشناختی در طراحی اتومبیل یک نقش محافظتی را نیز دارد.

سپرها به طور کل از جنس فلز یا فایبرگلاس (پلیمر) هستند و همانگونه که از نام آن پیداست با قرار گرفتن در جلو و عقب اتومبیل از برخورد مستقیم خودرو با اجسام جلوگیری به عمل می‌آورد.

سپر اتومبیل جزیی از جلوبندی اتومبیل به حساب می‌آید که از بدنه و چارچوب خودرو در برابر ضربات محافظت می‌کند.

در صورتی که سپر مزدا شما ضربه خورده است ما در تعمیرگاه تخصصی مزدا ۳ در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر سپر مزدا شما را انجام می دهیم.

ساخت و طراحی سپرها در سالهای گذشته با تغییرات زیادی مواجه شده است و طراحان صنعت خودرو با رعایت نکات آیرودینامیکی در ساخت سپر اتومبیل باعث افزایش نقش سپر در کاهش ضربات و فشارهای ناشی از دست اندازهای جاده ای شده اند.

آدرس تعمیرگاه مزدا برای تعمیر سپر مزدا : تهران، مجیدیه شمالی، خیابان استاد حسن بنا، اول پیچ شمس آباد، تعمیرگاه مزدا ، برای هماهنگی می توانید با تلفن ۰۹۱۲۱۷۱۱۵۷۱ تماس بگیرید.

هزینه تعمیر سپر مزدا

برای تعیین هزینه تعمیر سپر مزدا باید ابتدا به صورت تلفنی هماهنگ کنید و سپس به صورت حضوری مزدا خود را به تعمیرگاه ما بیاورید.

سپر ماشین با توجه به نوع اتومبیل در انواع متفاوتی وجود دارد، تفاوت عمده سپرها در نوع اتومبیل و کاربرد آن در جامعه می‌باشد.

سپرها در دو نوع فلزی و پلیمری تولید می‌شوند که با توجه به هدف ساخت اتومبیل و کاربرد آن در جامعه می‌باشد.

در ساخت سپر اتومبیل‌های شخصی مناسب استفاده درون شهری از کامپوزیت پلیمری برای ساخت سپر استفاده می‌شود و به طور معمول چند لایه فایبر گلاس در تشکیل سپر دخیل هستند که باعث افزایش مقاومت آن می‌گردند. سپر فایبر گلاس از انعطاف پذیری بیشتری برخودار است و راحتر می‌توان آن را به شکل اول درآورد.

در ساخت سپرهای فلزی از کامپوزیت فلز استفاده می‌شود که از درجه سختی بیشتری نسبت به فایبر گلاس برخوردارند و مناسب اتومبیل‌های بیرون شهری هستند.

سپرهای فلزی به‌دلیل وزن و قیمت ساخت زیادی که دارند امروزه جایگاه چندانی در صنایع خودروسازی ندارند علاوه بر آن تعمیرشان هم سخت‌تر است. در تولید اتومبیل‌های درون شهری استفاده از سپر فایبرگلاس گستردگی بیشتری دارد.

مطلب مرتبط : سرویس دوره ای مزدا ۳

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *