میزان فرمان سمند

میزان فرمان سمند شرق تهران و تعمیرگاه میزان فرمان در تعمیرگاه حمید گودرزی واقع در شرق تهران خدمات میزان فرمان پژو پارس ، پرشیا ، سمند ، پژو ۲۰۶ و عیب یابی جلوبندی پژو ۴۰۵ به صورت کامل و تخصصی انجام می شود، برای اطلاع از هزینه میزان فرمان سمند در شرق تهران می توانید به آدرس مجیدیه شمالی، خیابان استاد حسن بنا، اول پیچ شمس آباد مراجعه کنید و یا با تلفن ۰۹۱۲۱۷۱۱۵۷۱ تماس بگیرید.

میزان فرمان سمند شرق تهران

تعریف میزان فرمان :

میزان فرمان به معنای برابر بودن اندازه ی دهانه جلو و عقب چرخ های خودرو است و تاثیر زیادی در فرمان پذیری و کنترل اتومبیل از جمله در سرعت های بالا دارد.

از نشانه های بارز نیاز به تنظیم فرمان، کشیدن فرمان است.

کشیدن فرمان حالت های متفاوتی دارد از جمله این که فرمان ممکن است به چپ یا راست کشیده شود یا به حرکت به سمتی که فرمان به آن سمت چرخیده شده است، تمایل داشته باشد.

هنگام گذر از جاده های خاکی با دست اندازهای زیاد، افتادن چرخ در جوی آب یا چاله عمیق و یا برخورد لاستیک خودرو به جدول های کنار کوچه و خیابان، باعث می شود فرمان خودرو از تنظیم خارج شده و به میزان فرمان نیاز داشته باشد.

برای میزان فرمان سمند در شرق تهران می توانید به تعمیرگاه تخصصی حمید گودرزی واقع در شرق تهران، مجیدیه شمالی، خیابان استاد حسن بنا، اول پیچ شمس آباد مراجعه کنید و یا با تلفن ۰۹۱۲۱۷۱۱۵۷۱ تماس بگیرید.

میزان نبودن فرمان باعث چه چیزی می شود؟

میزان نبودن فرمان باعث کاهش عمر لاستیک ، افزایش مصرف سوخت و جلوگیری از سرعت بالا می شود و همچنین می تواند در سرعت بالا باعث واژگون شدن خودرو و در سرعت‌ پایین باعث محکم شدن فرمان در هنگام پیچیدن ‌شود.

همچنین تنظیم نبودن فرمان باعث ساییدگی لاستیک‌های جلو خودرو در کوتاه مدت می‌شود.

در خودروهایی که دارای فرمان هیدرولیک نیستند میزان نبودن فرمان در سرعت های پایین بسیار آشکار است، ولی در خودرو های دارای فرمان هیدرولیک تشخیص میزان نبودن فرمان هنگام رانندگی نیاز به خبرگی و حساسیت بیشتری دارد.

وقتی با خودرو خود در مسیری سر راست حرکت می‌کنید اما فرمان (غربیلک) خودرو به صورت قرینه در وسط قرار ندارد، این یکی از علائم به هم خوردن زاویه چرخ‌ها و میزان فرمان می باشد.

تنظیم زوایای چرخ‌ها در تعمیرگاه میزان فرمان سمند شرق تهران :

تنظیم زوایای چرخ‌ها از عامل های پر اهمیت در ایمنی خودرو و عمر تایر می باشد. ما در تعمیرگاه تخصصی حمید گودرزی و در بخش میزان فرمان سمند زوایای چرخ ها را بررسی کرده و هم ترازی و بالانس صحیح چرخ‌ها، عدم سایش نامتقارن لاستیک ها، استواری و پایداری خودرو و بیشینه کردن برخورد تایر با سطح جاده و همچنین نرمی و برگشت پذیری فرمان را بررسی میکنیم.

زوایای موقعیت چرخ ها به سه زاویه کمبر (Camber) ، کستر (Caster) و تئو (Toe) دسته بندی می‌شود .

تعمیرگاه میزان فرمان سمند

تعمیرگاه میزان فرمان اتو حمید با بیش از سال ها سابقه ی کار در زمینه ی میزان فرمان که شامل بخش های متفاوتی از جمله تنظیم کشیدن فرمان ، تنظیم سر چرخ های اتومبیل نسل جدید ، تنظیم اتاق های شاسی بلند ، صداگیری و عیب یابی جلوبندی ، واشر بندی و تنظیم اکسل عقب ( رفع سایش یک طرفه لاستیک ) و … در شرق تهران و منطقه مجیدیه شمالی فعالیت کرده و یکی از ارائه دهندگان خدمات میزان فرمان سمند در شرق تهران می باشد.

تعمیر جلوبندی پژو پارس

برای میزان فرمان سمند می توانید به تعمیرگاه تخصصی حمید گودرزی واقع در شرق تهران، مجیدیه شمالی، خیابان استاد حسن بنا، اول پیچ شمس آباد مراجعه کنید و یا با تلفن ۰۹۱۲۱۷۱۱۵۷۱ تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *