تعمیر استارت تیبا

تعمیر استارت تیبا به صورت تخصصی در تعمیرگاه تخصصی برق خودرو حمید گودرزی به آدرس تهران، مجیدیه شمالی، خیابان استاد حسن بنا، اول پیچ شمس آباد، مرکز سرویس و تعمیر استارت تیبا انجام می شود. شما می توانید برای هماهنگی با تلفن ۰۹۱۲۱۷۱۱۵۷۱ تماس بگیرید.

یکی از مشکلاتی که تقریبا همه با آن روبرو می شوند این است که خودرو استارت نمی خورد و روشن نمی شود، در این مواقع اولین چیزی که باید بررسی شود باتری خودرو است و سپس سلامت خود استارت باید مورد بررسی قرار بگیرید.

تعمیر استارت تیبا

در صورتی که تیبا شما گاهی استارت نمی خورد و یا زمان استارت صدای غیر طبیعی می دهد می توانید همین امروز برای تعمیر استارت تیبا خود به تعمیرگاه تخصصی تیبا ما مراجعه کنید.

آدرس مرکز تخصصی تعمیر استارت تیبا در شرق تهران :

تهران، مجیدیه شمالی، خیابان استاد حسن بنا، اول پیچ شمس آباد، تعمیرگاه تخصصی برق تیبا حمید گودرزی

شما می توانید برای هماهنگی با تلفن ۰۹۱۲۱۷۱۱۵۷۱ تماس بگیرید.

استارت نخوردن خودرو چه دلایلی دارد ؟

اگر تیبا شما استارت نخورد ، علت های زیادی وجود دارد اما بهتر است برای تصمیم درست از ساده ترین علت ها شروع کنید تا زمان را بیهوده از دست ندهید .

  • باتری تمام شده
  • باتری خراب شده
  • باتری خالی شده
  • سوئیچ قطع شده
  • سیم کشی استارت
  • خرابی استارت
  • خرابی سیم کشی و اتصالات

تشخیص علت استارت نخوردن موتور تیبا

اگر می خواهید بفهمید که باتری ماشینتان سالم است از ولت متر استفاده کنید و اگر به این وسیله دسترسی نداشتید چراغ جلو ماشین را روشن کرده و نور بالا بزنید. در صورت سالم بودن باتری نور چراغ ها عادی است.

اگر علت استارت نخوردن، خرابی موتور استارتر یا سیم کشی استارتر باشد چراغ های پشت آمپر یک لحظه خاموش می شوند و صدای” تق” می شنوید.

برای تعمیر استارت تیبا به تعمیرگاه تخصصی ما به آدرس : تهران، مجیدیه شمالی، خیابان استاد حسن بنا، اول پیچ شمس آباد، تعمیرگاه تخصصی برق تیبا حمید گودرزی مراجعه بفرمایید.

همچنین شما می توانید برای هماهنگی با تلفن ۰۹۱۲۱۷۱۱۵۷۱ تماس بگیرید.

مطالب مرتبط :

نصب زنون روی پرشیا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *