جلوبندی ساز خوب شرق تهران

اگر به دنبال جلوبندی ساز خوب شرق تهران می گردید ما به شما جلوبندی سازی تخصصی حمید واقع در مجیدیه شمالی، خیابان استاد حسن بنا، اول پیچ شمس آباد را معرفی می کنیم که برای هماهنگی می توانید با تلفن ۰۹۱۲۱۷۱۱۵۷۱ تماس بگیرید.

بیشتر افرادی که در منطقه شرق تهران و محدوده رسالت، مجیدیه، نارمک، پاسداران، تهرانپارس و … زندگی می کنند همواره به دنبال جلوبندی ساز خوب شرق تهران هستند.

جلوبندی ساز خوب شرق تهران

ما در جلوبندی سازی تخصصی حمید جلوبندی انواع خودروهای ایرانی و خارجی را تعمیر می کنیم، از جمله خودروهای داخلی می توان به تعمیر جلوبندی پژو ۲۰۶ ، پژو ۲۰۷ ، تعمیر جلوبندی رانا ، تعمیر جلوبندی دنا و … اشاره کرد و از خودروهای وارداتی می توان به تعمیر جلوبندی سوناتا ، سانتافه ، تعمیر جلوبندی سورنتو ، تعمیر جلوبندی تویوتا پرادو ، مزدا ۳ و … اشاره کرد.

آدرس جلوبندی ساز خوب شرق تهران :

آدرس : مجیدیه شمالی، خیابان استاد حسن بنا، اول پیچ شمس آباد ، تعمیرگاه و جلوبندی سازی تخصصی حمید گودرزی

برای هماهنگی می توانید قبل از اینکه تشریف بیاورید با تلفن ۰۹۱۲۱۷۱۱۵۷۱ تماس بگیرید و هماهنگ کنید.

در جلوبندی سازی حمید که به جلوبندی ساز خوب شرق تهران معروف شده است، تمام تعمیرات مربوط به جلوبندی و سیستم تعلیق به صورت حرفه ای انجام می شود که از جمله می توان به تعویض طبق و بوش طبق ها ، تعمیر و یا تعویض کمک فنر های جلو یا عقب خودرو ، رفع لاستیک سایی ، میزان فرمان دقیق و تضمینی ، بالانس چرخ ها ، تنظیم ارتفاع ، تعمیر و یا تعویض جعبه فرمان ، تعویض میل موجگیر ها در صورت خرابی و … اشاره کرد.

وظیفه جلوبندی در خودرو چیست ؟

جلوبندی یا سیستم تعلیق یکی قسمت‌های اصلی خودرو است که وظیفه ایجاد ارتباط بین خودرو و جاده را بر عهده دارد.

عملکرد بسیاری از اجزای خودرو مانند ترمز، شتاب‌ و موتور خودرو به سیستم تعلیق بستگی دارد. سیستم تعلیق یا جلوبندی باعث می‌شود که قطعات خودرو از شدت ضربات وارده شده از جاده در امان بمانند.

جلوبندی سازی حمید گودرزی یا همان جلوبندی ساز خوب شرق تهران با سال‌ها سابقه در زمینه انجام خدمات تعمیرات جلوبندی فعالیت می‌کند.

تعمیر میل موجگیر، میل تعادل، طبق، کمک فنر، بوش، سیبک، اکسل و آچارکشی انواع خودروهای ایرانی، چینی، کره‌ای و ژاپنی، از جمله خدمات این تعمیرگاه به‌شمار می‌روند. همچنین از ویژگی‌های تعمیرگاه جلوبندی حمید می‌توان به عیب‌یابی به صورت تضمینی، تهیه لوازم یدکی مورد نیاز خودرو و ضمانت و گارانتی خدمات انجام شده اشاره کرد.

مطالب مرتبط با جلوبندی ساز خوب شرق تهران :

بالانس چرخ شرق تهران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *